Connor SG-1 Major
Nombre de messages : 1688 Age : 34 Localisation : Quelque part dans le maquis ! Date d'inscription : 22/01/2006
| Sujet: Avgani v1.1 25.08.08 3:03 | |
| Avgani v1.1 Opteryx a mis à jour son île Avgani et l'a sortie en version 1.1 sur les Forums de BIS.
Changements de la version 1.1 : - Nombreuses zones ajustées - Textures mises à jour/fixées/ajoutées à de nombreux objets et bâtiments - LODs variés optimisés/fixés pour les maisons/objets - Nouveaux objets ajoutés comme les lignes éléctriques en ville, petits murs de pierre dans les fermes etc... - Quelques nouvelles maisons ajoutées - Quelques maisons supprimées - Ville légèrement restructurée - Échelle fonctionnelle au minaret - Maisons destructibles - Heure/temps de départ modifiés - Placement/élévation de certains objets/bâtiments corrigés - "bluezone" retirée et checkpoints véhicules - Objets retirés des listes de l'éditeur de missions | |
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Connor SG-1 Major
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| Sujet: Applegate Lake (UNFINISHED) (v alpha) 25.08.08 3:10 | |
| Applegate Lake (UNFINISHED) (v alpha) This is the source data for a 10km sq map based a real world location in Jacksonville, Oregon US. I am distributing this source data because I don't forsee myself completing this map. Anyone is granted to use(parts of)/mod it however they may wish and release it. All I demand is that I am credited for the source data AND THAT IT IS NOT USED IN ANY WAY OR FORM COMMERCIALLY. Some things to note: 1) The artificial lake is composed of two different objects, one visible pond.p3d object and one invisible one that enables units to swim in it. These are derived from ArmA mlods: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikonboard311/ikonboard.cgi?act=ST;f=61;t=67070 (Second post). 2) The lake objects are set to 530m height. Remember, if you're editing terrain vertices close to these objects you may affect their elevation, this might mess up how units interact with the water objects. This can be corrected by toggling off natural objects, select all artificial objs and running the "SetAbsoluteHeight" script. 3) The dam is just some placeholder objects I made, feel free to make a proper one. 4) The terrain elevation has been reduced by about 300-400 from the original DEM data, this is because the terrain contrast was too much for gameplay (in my opinion). 5) The project folder is supposed to be on the P:\ drive root, not in the ca folder.
Dernière édition par Connor SG-1 le 25.08.08 3:15, édité 1 fois | |
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Connor SG-1 Major
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| Sujet: Watkin Mountains (v Alpha) 25.08.08 3:14 | |
| Watkin Mountains (v Alpha) Spirit a sorti la version Alpha de sa nouvelle île sur les Forums de BI.
Watkins Mountains est une île avec un paysage simple et enneigé qui pourra surement donner de l'inspiration aux missions-makers. | |
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